Evropa

INTERVIEW: Klaus Förderer, manažer EDI a GDSN, GS1 Germany

Sektor čerstvých potravin je v rámci rychloobrátkového zboží „nejglobálnější“: ve srovnání s ostatními odvětvími FMCG nabízí největší podíl produktů pocházejících z jiných zemí, ale i světadílů. I proto má z pohledu rozvoje implementace standardů Systému GS1 kategorie fresh food výjimečné postavení. Podrobněji Klaus Förderer, seniorní manažer EDI a GDSN, GS1 Germany, současně vedoucí pracovní skupiny ovoce a zeleniny v GS1 in Europe.
Více INTERVIEW: Klaus Förderer, manažer EDI a GDSN, GS1 Germany

Více

Potravinářský obchod na vlně čerstvosti

Klíčovým slovem současného trendu nákupního chování zákazníka je čerstvost. Pro obchodníky to znamená soustředit se na tři oblasti: výběr dodavatele, péči o prodávaný sortiment a zvládnutí logistiky tak, aby čerstvé bylo opravdu čerstvé.
Více Potravinářský obchod na vlně čerstvosti

Více

Čerstvé potraviny vs. značení produktů s proměnnými jednotkami

Vydání časopisu Sortiment fresh food je typický výrobou mnoha produktů, které jsou jednoznačně kvalitativně definovány interním technickým předpisem, nemohou však být deklarovány a standardně identifikovány jako kalibrované položky. Proměnnou jednotkou bývá v naprosté většině případů hmotnost, výjimečně cena produktu, tj. každý balíček konkrétního druhu sýra, masa, zeleniny atd. je odlišný originál. Jak správně postupovat při identifikaci tohoto sortimentu? Jaké jsou reálné možnosti řešení problematiky do budoucích období?
Více Čerstvé potraviny vs. značení produktů s proměnnými jednotkami

Více

Italské hypermarkety Iper vsadily na GS1 DataBar

Jeden z největších hráčů italského maloobchodního trhu, řetězec hypermarketů Iper, zavedl standard GS1 DataBar pro označování výrobků s proměnnou hmotností balených v prodejnách.

Více

Mobilní nákup v belgickém Colruytu

Jak ušetřit čas svých zaměstnanců a zákazníků? Jak dopřát nakupujícím lepší zážitek z nákupu? Maloobchodní skupina Colruyt se jim rozhodla nabídnout aplikaci pro mobilní nákup na bázi populárního self-scanningu a samoobslužného odbavení nákupu.

Více

Informace o partnerech naleznete v Location Finderu

Cílem organizace GS1 Czech Republic je stále zlepšovat služby pro uživatele Systému GS1 a usnadnit jim každodenní práci. Další ulehčení přinese v blízké budoucnosti nový nástroj, který umožní vyhledávání a ověřování základních údajů o obchodních partnerech, tzv. GS1 Location Finder. Uživatelé jej již brzy naleznou na webových stránkách www.gs1cz.org.

Více

Co je nového a co se chystá v GS1 GenSpecs?

GS1 GenSpecs (GS1 General Specifications) pro uživatele Systému GS1 a pracovníky organizace GS1 znamenají mohutnou podporu a široké vědomostní zázemí. I tento relativně pevný základ však podléhá vývoji, který zejména v posledním „digitálním“ období nabírá na obrátkách a mnohdy mění i dlouhodobě zavedená pravidla a dříve neměnné hranice. Vybrané změny uvedené v rámci posledního vydání GS1 GenSpecs v lednu 2019, které významně doplňují či pozměňují práci s globálními standardy, uvádíme dále.
Více Co je nového a co se chystá v GS1 GenSpecs?

Více

Tabáková směrnice z pohledu globálních standardů GS1

Globální standardizační organizace GS1 se od již roku 2015 aktivně zapojila do příprav evropské směrnice pro sledovatelnost tabákových výrobků. Zdálo by se tedy logické, že se standardy GS1 budou pro jedinečnou identifikaci tabákových výrobků v rámci nově zaváděného systému využívat. Přesněji řečeno i nadále využívat. Standardy Systému GS1 jsou totiž aktuálně zcela rutinně využívány jako externí identifikace veškeré produkce v celé šíři sortimentu i hierarchie balení, tedy od jednotlivých krabiček přes skupinová balení, kartony až po palety.

Více

Strana: 1/6« První stranaPředchozí strana1234Následující stranaPoslední strana »