Info 859 číslo 56, říjen 2019

INTERVIEW: Klaus Förderer, manažer EDI a GDSN, GS1 Germany

Sektor čerstvých potravin je v rámci rychloobrátkového zboží „nejglobálnější“: ve srovnání s ostatními odvětvími FMCG nabízí největší podíl produktů pocházejících z jiných zemí, ale i světadílů. I proto má z pohledu rozvoje implementace standardů Systému GS1 kategorie fresh food výjimečné postavení. Podrobněji Klaus Förderer, seniorní manažer EDI a GDSN, GS1 Germany, současně vedoucí pracovní skupiny ovoce a zeleniny v GS1 in Europe.
Více INTERVIEW: Klaus Förderer, manažer EDI a GDSN, GS1 Germany

Více

Nový systém školení

V letošním roce se organizace GS1 Czech Republic rozhodla zahájit reorganizaci výukového programu podle aktuálních trendů moderního vzdělávání dospělých. S tím souvisejí také úpravy jednotlivých školení.
Více Nový systém školení

Více

Potravinářský obchod na vlně čerstvosti

Klíčovým slovem současného trendu nákupního chování zákazníka je čerstvost. Pro obchodníky to znamená soustředit se na tři oblasti: výběr dodavatele, péči o prodávaný sortiment a zvládnutí logistiky tak, aby čerstvé bylo opravdu čerstvé.
Více Potravinářský obchod na vlně čerstvosti

Více

Pomáháme prodejcům na Amazonu a dalších tržištích

Sdružení GS1 Czech Republic připravilo ve spolupráci se společností Expando zcela nové školení – Prodej přes Amazon. Školitelé se soustředili na následující stěžejní otázky: Jak Amazon funguje? Proč Amazon vyžaduje GTIN? Jaká jsou pravidla pro přidělování GTIN? Jak na prodejní proces? Jak být na Amazonu v zisku? A v neposlední řadě: Jaká je role standardů GS1 v logistice Amazonu?
Více Pomáháme prodejcům na Amazonu a dalších tržištích

Více

Čerstvé potraviny vs. značení produktů s proměnnými jednotkami

Vydání časopisu Sortiment fresh food je typický výrobou mnoha produktů, které jsou jednoznačně kvalitativně definovány interním technickým předpisem, nemohou však být deklarovány a standardně identifikovány jako kalibrované položky. Proměnnou jednotkou bývá v naprosté většině případů hmotnost, výjimečně cena produktu, tj. každý balíček konkrétního druhu sýra, masa, zeleniny atd. je odlišný originál. Jak správně postupovat při identifikaci tohoto sortimentu? Jaké jsou reálné možnosti řešení problematiky do budoucích období?
Více Čerstvé potraviny vs. značení produktů s proměnnými jednotkami

Více

Informace z GS1 Czech Republic

Výbor GS1 Czech Republic pracuje v tomto složení: prezident GS1 Czech Republic Jaroslav Camplík a viceprezident Pavel Moravec z Nestlé Česko, David Piškanin, člen představenstva HOPI HOLDING za sektor logistiky, Jan Příhoda ze společnosti Kodys za poskytovatele technických a technologických služeb a Petr Šyc z Mondelez Europe Procurement ze skupiny výrobců. Obchodní společnosti ve Výboru zastupují Milan Strieženec za Ahold CR a Jozef Šimo ze společnosti MAKRO C&C ČR; Michal Weirich, výkonný ředitel společnosti Weleda pro Českou a Slovenskou republiku, reprezentuje kosmetický sektor.

Více

Italské hypermarkety Iper vsadily na GS1 DataBar

Jeden z největších hráčů italského maloobchodního trhu, řetězec hypermarketů Iper, zavedl standard GS1 DataBar pro označování výrobků s proměnnou hmotností balených v prodejnách.

Více

Automatizace procesů v nemocnici v Leedsu

Standardy GS1 uznávají regulační úřady více než 65 zemí; jedním ze států, kde standardizace v nemocnicích pokročila nejdále, je Velká Británie. Následující příklad úspěšné implementace standardů GS1 pochází z Leedsu.

Více

Strana: 1/3« První stranaPředchozí strana123Následující stranaPoslední strana »