Retail Summit 2016 a prezentace moderních řešení pro zákazníky

Summit rozšiřuje svůj formát na tři dny (1. – 3. 2. 2016; Clarion Hotel Congress Centre Praha), aby nabídl více příležitostí pro jednání a networking. GS1 Czech Republic představí potenciál technologie EPC/RFID pro maloobchod a řešení pro rozšířená produktová data pro konečné spotřebitele.
Mottem konference bude otázka „Jak vrátit obchodování hodnotu“. Akce se proto bude ve svém 22. ročníku věnovat tomuto horkému tématu, které pojme v kontextu celého řetězce tvorby (či likvidace…) hodnoty - ve vztahu obchodu k jeho klíčovým partnerům. Jednotlivé programové bloky se soustředí na problematiku vztahu obchodu a dodavatelů, prvovýrobců (zemědělců), státu či místních komunit. Významná pozornost bude samozřejmě věnována také zákazníkům, zaměstnancům a akcionářům/majitelům obchodních firem.

RS2016_logo_bily napis

Sdružení GS1 Czech Republic pro tuto akci připravuje demonstraci potenciálu technologie EPC/RFID pro retail. Na svém stánku vytvoří model maloobchodní prodejny se skladovým zázemím, kde si budou moci návštěvníci vyzkoušet tzv. smart kabinku s RFID. Součástí prezentace GS1 Czech Republic bude rovněž ukázka využívání rozšířených B2C dat, která budou účastníkům konference zpřístupněna po načtení dvojdimenzionálních kódů z produktu chytrým telefonem. 

Program Retail Summitu najdete zde.