GS1 Czech Republic zve na Retail Summit 2014

Jubilejní 20. ročník Retail Summitu má v tuto chvíli registrováno již 600 účastníků. Pestrá skladba přihlášených - jde jak o dodavatele zboží a služeb, tak v hojné míře i o obchodníky - slibuje zajímavé diskuze. Mezi přihlášenými jsou mj. reprezentanti téměř všech obchodních firem z kategorie TOP 10, konkrétně Kaufland, Tesco, Ahold, Makro, Penny Market, Globus, Billa, Spar a také několika desítek českých a slovenských spotřebních družstev.

Hlavním mottem letošního jubilejního ročníku je otázka „Jak uspět v nejistých časech?“

Žijeme v turbulentní, nestálé době, ve které můžeme s úsměvem konstatovat, že jediná věc, která je jistá (kromě smrti a daní) je právě ona nejistota. Nejistota často pramení z nepochopení. Uspět v podnikání tak mohou jen ti, kdo jsou připraveni se v rychle měnícím prostředí dobře orientovat, vnímat signály nové doby, porozumět jim a využít je k rozvoji nových řešení. Ambicí organizátorů Retail Summitu 2014 tedy bylo zaměřit dvoudenní program Retail Summitu na hledání cest, jak uspět v časech, které nejsou zrovna jednoduché a stabilní.

Kromě téměř všech zástupců největších obchodních řetězců v Česku se na konferenci objeví i představitelé vrcholového managementu dalších potravinářských a nepotravinářských řetězců, specializovaných a convenience prodejen či internetoví prodejci. Mezi registrovanými obchodníky figurují zástupci firem Bauhaus, C&A, CBA, Datart International, dm drogeriemarkt, Enapo, Hruška, Hornbach, HP TRONIC, IKEA, Internet Mall, JIP Východočeská, KIK Textil, KIKA Nábytek, Le Premier, MARKLAND Kotva, Metspa, MyFoodMarket, Náš grunt, Netretail Holding, OBI, Rosa Market, Rossmann, SPORTISIMO, Sklizeno, TETA, UNI Hobby, Zoot a řady dalších.

Retail Summit, největší obchodní konference ve střední Evropě, se tradičně těší podpoře sdružení GS1 Czech Republic, které se stalo zlatým partnerem letošního ročníku i odborným garantem programu.

Mediálním partnerem klíčové retailové akce je letos poprvé časopis INFO 859.

O Retail Summitu 2014

Akce je určena pro všechny účastníky obchodního trhu, kteří mají ambici uspět, rozvíjet své podnikání, zlepšovat sebe, svoji firmu i tržní prostředí. Nezáleží přitom na velikosti či formě vlastnictví firmy ani na tom, jestli operuje v „kamenném“ či digitálním světě.

Kdy: 4. - 5. 2. 2014

Kde: Clarion Congress Hotel Prague

www.retail21.cz