Svět

Logistika poslední míle

Rozvoj nakupování a prodeje přes internet významným způsobem zasáhl širokou oblast vzájemné interakce mezi obchodními společnostmi a jejich zákazníky. Aby uspokojili rostoucí očekávání zákazníků v současné hektické době, kdy vedle sebe existuje obrovské množství prodejních kanálů, musejí obchodníci přizpůsobit své chování, přístupy, procesy a také vnímání pojmů, jako jsou služby či inovace.

Více Logistika poslední míle

Více

GS1 DataMatrix vs. GS1 QR Code

Praxe ukazuje, že 2D kódy GS1 DataMatrix a GS1 QR Code jsou často vnímány jako jediný datový nosič. Zobecnělým, nesprávným názvem pro 2D kódy se stal „QR kód“. Skutečné QR kódy jsou díky svému využití v oblasti marketingu pro běžného spotřebitele viditelnější a pro své charakteristické poziční znaky snáze zapamatovatelné. Správné rozlišení, pojmenování a technické možnosti obou datových nosičů jsou v následujícím textu podrobněji rozvedeny.

Více GS1 DataMatrix vs. GS1 QR Code

Více

Verifikace Bauhaus aneb Poprvé v DIY

V letošním roce organizace GS1 Czech Republic realizovala projekt kontroly kvality čárových kódů ve spolupráci se společností Bauhaus.

Více

Optimalizujeme produktové fotografie pro m-commerce

On-line nakupování je již běžnou součástí života. Vzhledem k neustávajícímu růstu tohoto prodejního kanálu spouštějí své online obchody i tradiční kamenní obchodníci včetně obchodních řetězců zaměřených na drogerii či potraviny – tedy typických uživatelů standardů GS1. Bez kvalitních produktových dat a fotografií však provozovat úspěšný e-shop nelze. Dvojnásob to platí u nákupu pomocí mobilních zařízení.

Více

Standardy GS1 na operačním sále

Poskytovatelé zdravotní péče v britské nemocnici Derby Teaching Hospitals pomocí standardů GS1 ušetří 2,8 milionu liber na operačních sálech.

Více

Klasifikace produktů dle standardu GS1

Seskupování produktů a služeb do kategorií je neodmyslitelnou součástí podnikání. Množství produktů a služeb, s kterými soukromé i veřejné organizace pracují, je obrovské. Bez jejich kategorizace podle podobných vlastností a vzájemných vazeb není možné efektivně řídit a provádět množství obchodních a logistických procesů. Jeden z produktových klasifikačních systémů vytvořila také globální standardizační organizace GS1: nazývá se GPC a je určený pro svět maloobchodu.
Více Klasifikace produktů dle standardu GS1

Více

Kritická role standardů v dodavatelském řetězci

Dodat určitý produkt ve správném čase na správné místo ve správném množství, ve správné kvalitě a se správnými (tj. co nejnižšími) náklady a současně při dodržení příslušných legislativních podmínek vyžaduje přesnou součinnost všech obchodních partnerů, znalost produktů, konkrétního prostředí a prostředků, které jsou k dispozici. Práce s přesnými, aktuálními a jednoznačnými daty o produktech je přitom zásadní podmínkou.

Více

EDI zpráva RETANN v řetězci Ahold

Příjem zboží od dodavatelů na centrální sklad prodejce nebo přímo do prodejny je nejcitlivějším momentem v celém procesu dodávky zboží. Společným zájmem dodavatele i obchodníka je, aby zboží bylo přijato a uvolněno do prodeje co nejrychleji a bez problémů. Proto právě zde nacházejí v poslední době uplatnění nové technologické postupy, které přepokládají kvalitní synchronizaci logistických i obchodních dat. V okamžiku příjmu obchodník potřebuje mít všechny informace o přijímaném zboží již v informačním systému.

Více

Strana: 1/4« První stranaPředchozí strana1234Následující stranaPoslední strana »